04 september 2009


Klockan 8 i morse hade våran klass sitt första chatt-möte. Det var roligt att hälsa på alla och höra lite om deras projekt och jag blev tipsad om en lampa som ska vara bra. Det största problemet med att brodera så mycket är att mina ögon blir irriterade och jag får ont i huvudet. Lampan som jag har hemma nu är förvisso en oändligt tjusig 40-tals skapelse, men ack så otillräcklig.

Ott-Lite heter lamp-märket jag blev rekomenderad, har forskat lite på nätet och den låter sjukt bra. Har lyckats lokalisera lite återförsäljare i sthlm, där jag över helgen också befinner mig och tänkte bege mig till lite butiker i morgon för att titta irl. Dom är rätt så dyra, men jag råkar som tur är fylla år snart. (Om någon i min familj läser det här, jag önskar mig en lampa.)

Klicka på länken för att läsa mer om underverket: http://www.ottlite.no/

Inga kommentarer: